lördag 24 januari 2009

Fönster sätts in





Efter det att själva huset stod uppe var det äntligen dags för fönstrena att ta plats. Linus var väldigt ivrig och ville åka ut samma dag som snickarna börjat sätta i fönstrena. Medans jag tänkte lite "det tar ju lång tid att sätta in fönster så hur många kan de ha hunnit sätta in egentligen". Jag tyckte vi kunde vänta en dag då de skulle hunnit sätta in fler fönster, men jag fick ge mig tillslut. Och det är jag glad över för herregud vad fort de jobbar och så snabbt det går. De hade ju hunnit sätta in nästan alla fönster på en dag! Jag är grymt imponerad!

Det dröjde ett tag innan den bästa biten kom på plats och det är det stora glasskjutpartiet vi ska ha i vårt vardagsrum. När det satt på plats kände vi "yes vi gjorde rätt i att välja det". Nu fick man ännu mer en känsla av hur det kommer att bli med ljus, syn, ja allt! Det känns bara bättre och bättre =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar